09132284145 | 09380865747 support@wixweb.ir ویکس وب | سئو سایت در اصفهان
تولید انیمیشن، موشنگرافیک و محتوای خلاقانه

تولید انیمیشن، موشنگرافیک و محتوای خلاقانه

تاثیرات تولید محتوای خلاقانه نظیر انیمیشن و موشنگرافیک در سایت چیست؟

در این مقاله قصد داریم تا پیرامون تولید انیمیشن، موشنگرافیک و محتوای خلاقانه صحبت کنیم.

امروزه در فضای مجازی نسبت به چند سال گذشته توجه زیادی به کیفیت گرافیکی در طراحی ها شده.این مسئله تا جایی پیشرفت کرده است که تقریبا اکثر وبسایت ها و پیج های اینستاگرامی از گرافیک خوبی برخوردارند.

اما در این میان چگونه میتوانید با سرعت زیادی از رقبای خود پیشی بگیرید؟

چگونه میتوان در فضای مجازی شبکه های اجتماعی مخاطبان بیشتری داشت؟

رمز موفقیت کسانی که بازدیدکنندگان بالایی در سایت و اینستاگرام خود دارند در چیست؟

ما در ویکس وب پاسخ تمامی این سوالات را به شما خواهیم داد.

راهکار بالا بردن تعداد مخاطبان با تولید انیمیشن، موشنگرافیک و محتوای خلاقانه

برای بالا بردن تعداد مخاطبان و جذب بازدیدکنندگان بیشتر شما باید جذاب تر از بقیه باشید. متفاوت عمل کنید. یکی از روش های نوین تبلیغاتی در دنیا که امروزه جایگاه قابل توجهای در بازار تبلیغاتی دارد انیمیشن و موشنگرافیک می باشد. عموم مردم از کیلیپ های گرافیکی کوتاه مدت که اکثرا در قالب انیمیشن تولید شده است را بیشتر ترجیح میدهند تا کلیپ های واقعی. دلیل این جذابیت بیشتر چیزی نیست جز باز بودن دست طراحان در خلق انیمیشن ها. و این میتواند سلیقه مخاطبان شما را تحریک کند. زمانی میتوانید در تبلیغات خود موفق باشید که جدا از توضیح کسب و کار خود یک اثر هنری خلاقانه خلق کرده باشید. وقتی مخاطبان شما جذب آثار خلق شده توسط شما شدند آنها را نشر میدهند.

مطالعه
بازاریابی اینترنتی و استراتژی جذب مشتری

این مسئله نه تنها باعث برند شدن شما در تبلیغاتتان میشود. بلکه به شما یک هویت بصری خاص خودتان را میدهد. همین امر باعث میشود تا نام خود را در مغز مشتریان خود فرو کنید.در ضمیر ناخودآگاه آنها حضور داشته باشید. بدون اینکه آنها خودشون متوجه بشوند. در حالی که از یک کلیپ انیمیشن خلاقانه لذت میبرند در حال حفظ کردن کسب و کار شما هستند.

انیمیشن تبلیغاتی چیست؟

یکی از رموز موفقیت شما در تبلیغات تولید انیمیشن، موشنگرافیک و محتوای خلاقانه است.حال قصد داریم تا شما را با نحوه تولید این نوع تبلیغات آشنا کنیم.ما در ویکس وب 3 گروه از طراحان گرافیکی و انیمیشن سازان را گرد هم آورده ایم.

گروه اول تولید انیمیشن، موشنگرافیک و محتوای خلاقانه ویکس وب

گروه اول داستان نویسان و به اصطلاح خالقان ریشه آثار ما می باشند. برای تولید هر انیمیشن نیازمند به یک فیلمنامه هستیم. دقیقا همانند تولید یک فیلم سینمایی نیاز به متن داستان و دیگر عوامل سینمایی هستیم. یکی از رموز موفقیت ما در کارهای طراحی انیمیشن متفاوت بودن هر کار ماست. به طور مثال هیچ کدام از شرکت هایی که ما برای انها تولید انیمیشن کرده ایم کلیپ هایی شبیه به هم ندارند. هر مشتری یک شخصیت کارتونی جداگانه برای خود دریافت میکند. بسته به هر کسب و کاری یک داستان نوشته میشود.

با توجه به نیاز مشتری و نوع کسب کار مشتری ما یک هویت بصری به آنها میدهیم. به طور مثال برای یک کارخانه تولید کفش انیمیشن تولید شده بسیار متفاوت از یک شرکت تشریفاتی مجالس می باشد.

مطالعه
قوانین جدید الگوریتم گوگل و نحوه موفقیت در سئو

گروه دوم تولید انیمیشن، موشنگرافیک و محتوای خلاقانه ویکس وب

گروه دوم ما تصویرپردازان و خالقان هنری انیمیشن های ما هستند. این گروه شخصیت های ساخته شده را آب و رنگ میدهند. با کیفیت بالا طراحی میکنند. یکی از نکات قابل توجه در زمینه کاری تولید انیمیشن و موشنگرافیک و محتوای خلاقانه در نظر داشتن رنگ بندی جذاب است. برای جذب مخاطبان در گروه های سنی مختلف باید متفاوت عمل کرد. با هدفگیری طیف خاصی از یک رنج سنی یا تفکیک جنسیتی مشتریان باید به روانشناسی رنگ ها توجه ویژه نمود.

گروه سوم تولید انیمیشن، موشنگرافیک و محتوای خلاقانه ویکس وب

و اما گروه سوم تدوین کنندگان و به اصطلاح تیم جانبخشی به شخصیت های ساخته شده هر انیمیشن هستند.در این گروه ما از یک تیم جوان پرانرژی و خلاق بهره مند هستیم. یکی از مهمترین بخش های تولید انیمیشن، موشنگرافیک و محتوای خلاقانه داشتن یک تیم سرزنده و خلاق است. تا مرحله قبل فقط یک شخصیت انیمیشنی با یک رنگ و لعاب جذاب ساخته شد. اما هنوز جان و حرکت ندارد. اما در این مرحله توسط تدوینگران ما به حرکت در می آیند و مراحل تولید انیمیشن، موشنگرافیک و محتوای خلاقانه کامل میشود.

 

تاثیر تولید انیمیشن، موشن گرافیک و محتوای خلاقانه در اینستاگرام

برای متفاوت بودن خلاق باشید. امروزه سایت های بسیار زیادی در جهت فروش فالوور ایسنتاگرام و یا لایک تبلیغات گسترده ای میکنند. اگر کمی عاقلانه تفکر کنیم درمیابیم که هیچ کدام از اینها در گسترش بازار هدف و جذب مخاطبان بیشتر تاثیری ندارد. به گونه ای شما در حال گول زدن خودتان هستید. هدف شما از خرج کردن پول برای رشد میزان مخاطبانتان می باشد. پس پرداخت هزینه برای خرید لایک و فالوور غیر واقعی در اینستاگرام پول به چاه ریختن است. زیرا شما در حال اجاره کردن تعدادی ربات هستید.

مطالعه
بازاریابی بر اساس تولید محتوا گیرا و خلاقانه

زمانی شما در تبلیغات کسب و کارتان در فضای مجازی موفق شده اید، که تبلیغات شما دست به دست بچرخد. پس باید جذاب باشید. باید خلاق باشید. باید در تولید انیمیشن، موشن گرافیک و محتوای خلاقانه از رقیبانتان پیشی بگیرید. بدین ترتیب در کمترین زمان متوجه میشوید هر ثانیه تعداد مخاطبان شما در حال افزایش است.

منظور دقیق از محتوای خلاقانه چیست؟

این سوال بارها و بارها از تیم کارشناسی ما در ویکس وب توسط مشتریان پرسیده شده است.

منظور از تولید محتوای خلاقانه به زبان ساده مثل بقیه نبود است. اول بودن در یک رقابت یا باید شروع کننده یک سبک باشید و یا باید بهترین در نوع خودتان.حال تصور کنید هر دو را با هم داشته باشید.هم بهترین باشید و هم اولین.این گونه میتوانید محتوای خلاقانه داشته باشید.محتوایی که چشم نوازست.

 

 

 

امتیاز این مقاله
امتیاز کاربران به یان مقاله
چه امتیازی به این مقاله می دهید ؟

administrator